fredag 9 september 2011

Soffbastu

Har fått en bastu här hemma. Den hänger mest i soffan och ber sött om delade vindruvor och glass. Det som är lite jobbigt är att jag ska sitta klistrad mot sagda bastu. Helst under bastuns fleecefilt. Bastun hade nyss en exakt temp på 40 grader. För att göra bastun lite mer personlig så kan vi kalla den för Ludvig.

Bast.. ehm.. Ludvig mumsar precis på en sån här:
Fast dem var bättre förr, kommer ni ihåg korten som var med?

Själv för jag nöja mig med denna:
Urk!
Orättvist är bara förnamnet. ;) Snuskigt är enchinan, men fungerar det så är det klart värt det. Faktiskt aldrig testat förut. Jag brukar alltid åka på ungarnas sjukdomar och gammal och vek som man är så blir jag 10 resor värre. Det är liksom inte läge för mig att bli sjuk nu, vi flyger på tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar