tisdag 25 augusti 2009

Kosta

I lördags var det kalas för sambon som fyllt år. Mycket trevligt. :)

I söndags drog vi till Kosta Outlet för att handla vinterkläder till barnen. Massa shopping blev det. Inte bara pop vinterkläder utan regnställ, skor och fotbollsskor, tshirts, hajbok... Själv hittade jag en parfym jag gillar skarpt Van Gils Tendenza. Eller rättare sagt, jag gillade den skarpt i affären. Nu kan jag inte bestämma mig om den luktar myggmedel eller gott. Säkert en blandning. :p

Tänkte ha på mig den ikväll när jag går min kvällsrunda. Blir jag inte myggbiten vet vi varför. Är jag sönderstucken som vanligt så luktar den gott. =)

Bästa med Kosta är inte att dem har billiga märkeskläder utan att Andy's Lekland finns i samma byggnad där man kan lämpa av karl plus barn för en lugnare shopping. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar