onsdag 19 augusti 2009

Ensam...

Jag är ensam. Vad gör man när man är ensam? *förvirrad* Fick lämna båda barnen idag på morgonen på dagis. Förlåt, förskolan (vet mycket väl vad skillnaden mellan förskola och dagis är men orka ;)). Har inte varit hemma själv på 1 år 3 månader. Och innan det var jag upptagen med att kräkas, sova, kräkas, åka skytteltrafik till mvc och sjukhuset för att sen kräkas lite mera så det känns inte som dem 9 månaderna kan räknas riktigt som ensamhet. Roligt, vemodigt, ledsamt och skönt är det med ensamhet.

Bra sällskap när jag äntligen är själv hemma är mina nya datorhögtalare och Spotify. Blev med Spotify i våras och blir bara kärare och kärare för varje vecka som går. Just nu lyssnar jag på Lily Allen.

2 kommentarer:

  1. Just love your article.I do invariably look over your web site for brand new articles.I am recently performing on associate app web player spotify
    thats going awing and special because of you

    SvaraRadera
  2. Have you attempted this new app iFunny Apk : that is certainly exceptional.

    SvaraRadera