söndag 7 februari 2010

Halsfluss

Haft halsfluss som hade den dåliga smaken att komma på återbesök. Men hemsk värdinna som jag var så ignorerade jag den totalt för att han skulle lära sig att han inte var välkommen hit fler gånger. Verkar funka för bara några dagar senare mår jag mycket bättre. YARR!!

Igår (mitt under operation Våga Vägra Halsfluss) drog hela familjen till Marinmuseum på Agatons önskan. Trots att jag blir sjösjuk av att bara titta på en kanot så gillar jag vårt vackra museum starkt. Fina utställningar, vackra lokaler, ännu vackrare tavlor och något för hela familjen. Efter att ha kollat igenom nedervåningen och även varit nere under ytan så kom vår familjedate Bengt, Annette och William dit. Trevligt trevligt. Vi alla roade oss på Dunders Däck , barnen lekte pirater och Star Wars medan vi vuxna tävlade i frågesport, balansgång och balansering. Bengt fick storstyk av Annette som han klagar på att hon ska vara så snubblig. Nu vet vi vem det egentligen är som har balansproblem. :-D


Marinmuseum Karlskrona - klicka på bilden!

Idag är Mikael och Agaton på handboll, Hästö möter Eskil. Viktig match tydligen. Ludvig sitter i mitt knä och ser på Anki & Pytte och jag försöker blogga å surfa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar